2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

Snaigėm nuklota žiema

Pagaliau pakaba saviems namams, savam paltukui ar megztukui, gal suknelei... Ai, nesvarbu, ką kabinsiu, svarbiausia sau sau sau:) Žieminė, su snaigėm. Žiūriu pro langą, ogi sninga. Kaip tik į temą. Ateis pavasaris, gal kitą sugaminsiu. Tik reiktų paskubėti, nes dar nespėsiu...


Tai dar vienas mano mėgiamų rankdarbiavimų. Nemėgstu aš to žodžio "dekupažas". Toks sunkus kažkoks, su arogancija, bet neieškosiu lietuviško atitikmens, tebūnie dekupažas. Užmačiau aš jį susilaukus sūnelio. Na mamos gal supras:) Išeini vaiko auginimo "atostogų" ir atrandi naujus pomėgius, gal prisimeni užmirštus. Taip nutiko ir man. Pirmasis darbelis buvo pakaba, gal todėl aš jas taip pamėgau daryti. Draugams ir dovanų padariau šimtąkart daugiau nei sau, tai sumąsčiau, kad nusipelniau ir aš:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą