2017 m. rugpjūčio 1 d., antradienis

Mano daržo derlius

Pirmąjį savo daržą turėjau dar vaikystėje, kuomet kaime baba leido susikasti kieme žemės plotelį ir jame sėjau pupas:) Kai ūgtelėjau, tuomet gavau visą lysvę už tvarto. Ten jau buvo ir salotų, ir ridikėlių, ir net kardelių užsiaugindavau rugsėjo pirmajai. Neliko babos, neliko ir mano daržo...
O šį pavasarį kažkas stuktelėjo galvon - reikia man daržo! Ir susiorganizavau aš daržą. Vaikai noriai mane palaikė ir padėjo. Ir kur gi nepadėsi, kai puse to daržo patys užsėjo žirniais:)


Iš visko, ką sėjom ir sodinom, liko tik žirniai ir svogūnai. Salotas nuvalgė sraigės, ridikėliai kažkokie išlepę pasitaikė ir visi į žiedus nuėjo, krapus kiškis nugraužė, cukinijos net neišdygo...
Kitąmet tversim daržą ir žirnių sėsim dar daugiau:)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą