2012 m. balandžio 12 d., ketvirtadienis

Batukai coliukei

Kažkada, nors ne taip ir seniai, abu kartu su vyru laukėm sūnyčio. Kas savaitėlę vis paskaitydavom, kaip jis mano pilvelyje auga ir vystosi. Kaip dabar pamenu, kad mano išmintingoji „Nėštumo biblija“ rašė, jog pusiaukėlėj leliukas sveria apie 200 gramų. Vis mėginau įsivaizduoti, kiek yra tie 200 gramų, ir vyras pasakė: „Taigi sviesto pakelis.“ Taip ir auginau nuo tada sūnelį. Pakelis, du...o gimė beveik visi 17 pakelių!:)
Coliukė Gaivilė gimė vos 24 su puse savaitėlių. Paskubėjo mažylė. Tikra coliukė, 578 gramų tesvėrė. Forume su kitom mamom kasdien laukėm žinių, kaip sekasi tvirtėti ir augti. Galvoje vis sukosi, juk tai tik trys pakeliai sviesto, nesuvokiamas man buvo tas mažumas. Šiandien, praėjus daugiau nei dviem mėnesiam,  mažylė jau gerokai ūgtelėjusi, sveria kiek daugiau nei pusantro kilogramo. Smagu ir gera. Coliukei ir jos mamai linkiu tvirtybės ir daug sveikatėlės.

Šiltos vilnos linkėjimai mažylei. Tai mažiausi kada nors mano megzti batukai, vos šešių su puse centimetrų padukas. Ir kai sūnelis paklausė, kam tokie maži, atsakiau coliukei. O kai paklausė, kas ta coliukė, atsakiau mažytė mergytė, bet iš tikrųjų aš vis dar neįsivaizduoju, koks gi tas coliukės mažumas. Viliuosi, neprašoviau su dydžiu...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą